Veelgestelde vragen2021-03-09T12:38:57+01:00

Eindelijk, makkelijk post
versturen met service op #1

Snel, makkelijk & betaalbaar post versturen

Veel gestelde vragen:

Wat kost een transport via InterpostBV?2020-11-17T11:19:08+01:00

Op onze homepage kun je de prijs voor jouw transport berekenen. Vul alle informatie in en dan verschijnt de totale prijs. Je ziet tijdens het proces hoe de prijs is opgebouwd.

Hoe plaats ik een transportverzoek?2020-11-17T11:18:05+01:00

Op onze homepage kun je je transportverzoek indienen en berekenen.

Kan een koerier ook met een extra sjouwhulp komen?2021-01-06T15:29:25+01:00

Ja dat kan zeker! Je kunt dit aangeven het plaatsen van de opdracht bij de ophaal- en of aflever situatie. Voor een extra sjouwhulp betaal je € 65 extra.

Zijn mijn spullen verzekerd tijdens het transport?2020-11-17T11:15:25+01:00

Alle spullen die via InterpostBV worden verstuurd zijn tijdens het transport van voordeur tot voordeur standaard verzekerd tegen schade en diefstal tot € 500. Schade die ontstaat wanneer de koerier de spullen tilt of helpt bij het tillen van de spullen binnen het huis of gebouw bij het ophaal- of afleveradres wordt niet gedekt door deze verzekering. Ook schade aan glas, steen of etenswaren of schade tijdens transporten die niet binnen onze garantie vallen (groter dan 400x180x160cm of zwaarder dan 200kg of spullen of die met apparatuur moeten worden in- en uitgeladen) wordt niet verzekerd. In geval van schade, vragen wij je direct telefonisch contact met ons op te nemen en foto’s van de beschadigde spullen, een beschrijving van de schade en een bewijs van de reparatiekosten en/of aanschafwaarde te sturen naar info@interpostbv.nl.

Als ik een transportverzoek plaats, ben ik dan verplicht het door te laten gaan?2020-11-17T11:13:38+01:00

Een transportverzoek plaatsen is vrijblijvend. Voordat je een deal hebt met een koerier kan je het transportverzoek ten allen tijden annuleren en krijg je het gehele bedrag teruggestort wanneer je al hebt betaald. Wanneer je een deal hebt met een koerier, kun je tot 60 uur voor het ophaalmoment gratis annuleren. Als je later dan 60 uur van tevoren annuleert, krijg je de helft van het geld terug en gaat de andere helft naar de koerier. Als je later dan 24 uur van tevoren annuleert dan krijgt je 25% terug. Dit is omdat de koerier zijn planning dan vaak niet meer aan kan passen.

Past jouw transportverzoek niet in onze formaten?2020-11-17T11:02:32+01:00

Als je gekke, grote of hele zware transportverzoeken hebt, garanderen wij niet dat het wordt bezorgd, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. Er zijn bijvoorbeeld koeriers met een extra grote bus of apparatuur om zware producten in te laden. Als je zo’n gek, groot of zwaar transportverzoek plaatst nemen wij ook even contact met je op.

Kan ik via InterpostBV ook een verhuizing regelen?2021-01-06T15:30:17+01:00

Je kunt InterpostBV zeker inzetten voor jouw verhuizing. Wij bieden een geschikte oplossing voor spullen die makkelijk in en uit een bestelbusje te laden zijn. Zorg dat je alle maten van de te vervoeren spullen hebt en voer deze in op InterpostBV.nl. Gaat het om zware spullen? Dan raden we je aan om voor een meerprijs van 65 euro te kiezen voor een extra sjouwhulp. In principe demonteren onze koeriers niet, dus zorg dat je spullen klaar staan. InterpostBV is geen verhuisbedrijf. Let op: wil je meer dan 6m3 laten verhuizen? Dan kunnen we niet garanderen dat we een koerier vinden. Je kunt het wel proberen, vaak lukt het gewoon!

Kan de koerier met laadklep, palletwagen, verhuislift, etc. komen?2020-11-17T11:03:12+01:00

Een koerier via InterpostBV komt standaard in een bestelbus met verhuisdekens en spanbanden. Zijn er extra hulpmiddelen nodig om jouw spullen in en uit te laden, dan kan je extra services toevoegen aan jouw boeking. Het is jouw verantwoordelijkheid dat spullen met de gekozen service te laden zijn. Via ons “Extra services” pakket kun je de volgende opties bijboeken:

  • Extra persoon: de koerier komt met een extra man, handig als er geen hulp aanwezig is op een van de adressen.
  • Laadklep: de koerier komt met een bus met laadklep, handig om bijv. spullen op wielen te laden.
  • Laadklep en palletwagen: de koerier komt met een bus met laadklep en palletwagen, handig om bijv. zware pallets te laden.
  • Laadklep en een extra sjouwhulp: de koerier komt met een bus met laadklep en een extra sjouwhulp.

Let op! De volgende services biedt InterpostBV niet, schakel hiervoor zelf een externe service in:

  • Een verhuislift
  • Demontage
  • Verpakkingsmateriaal

Bezorging:

Worden de spullen gegarandeerd bezorgd als ik een transportverzoek plaats?2021-01-06T15:30:50+01:00

Alle transportverzoeken binnen Nederland worden gegarandeerd bezorgd: ook opdrachten voor dezelfde dag die vóór 12:00 geplaatst zijn.

De garantie geldt niet:

  • als de opdracht groter is dan onze maximale afmetingen (400x150x180cm) Pallet
  • als de opdracht groter is dan onze maximale afmetingen (240x120x180cm) Pakket
  • als het om een groter volume dan 6m3 gaat
  • als het totale gewicht zwaarder dan 1000kg is

Omdat deze uitzonderingen niet binnen ons concept vallen kunnen wij niet garanderen dat een koerier zo’n transportverzoek oppakt. Echter, lukt het ons toch vaak om een koerier te vinden. Plaats daarom vooral je transportverzoek en waarschijnlijk is er snel een koerier die jouw transport kan uitvoeren! Dit is alleen niet het geval voor transporten zwaarder dan 200kg. Hier kun je geen transportverzoek voor plaatsen omdat de koeriers dit niet kunnen vervoeren.

Hoe weet ik hoe laat de koerier komt?2020-11-17T13:44:00+01:00

Via een e-mail brengen wij jou op de hoogte wanneer een koerier jouw transport kan doen en in welk tijdvak de koerier komt. Het tijdvak is maximaal 4 uur en valt natuurlijk in het tijdvak dat jij hebt aangegeven. Ook ontvangen jullie elkaars contactgegevens.

Kan het op een specifiek tijdstip en/of datum worden opgehaald of afgeleverd?2020-11-17T13:43:10+01:00

Jazeker, je geeft bij plaatsen van de opdracht aan wanneer je het ophalen en brengen plaats wilt laten vinden.

Bedrijf:

Vervoer Gevaarlijke Stoffen2020-12-07T13:16:45+01:00

Ook bij InterpostBV kunt u terecht voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, wij hebben alle certificaten die daar voor nodig zijn. Bij meer informatie kunt u contact opnemen via ons contactformulier.

Hoe kan ik InterpostBV inzetten voor mijn bedrijf?2020-11-17T14:21:15+01:00

Heb je minsten drie transporten in de week en interesse in onze service? Laat het ons dan weten. Vul hier het offerteformulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met je op. Je kan ons ook direct bereiken door te bellen naar: 085-8772049 of te mailen naar: info@interpostbv.nl.

Zijn mijn spullen verzekerd tijdens het transport?2020-11-17T14:17:47+01:00

Onze koeriers gaan uiterst zorgvuldig om met de spullen die vervoerd worden. Het kan voorkomen dat er onverhoopt toch iets gebeurd. Voor diefstal, verlies of beschadiging ben je standaard verzekerd tot € 500,-. Tevens is het mogelijk de verzekering op aanvraag te verhogen.

Wat kost een transport InterpostBV?2020-11-17T14:16:42+01:00

De vaste prijzen die wij rekenen zijn op basis van de gewenste service voor jouw bedrijf. Levering op de begane grond of tot de 5e verdieping, bezorgen in de regio of door het hele land, de grootte van het product; het heeft allemaal invloed op de prijs. Wil je een prijs op maat? Vul dan ons contactformulier in.

Mijn transporten moeten door 2 personen bezorgd worden, kan dit?2020-11-17T14:04:49+01:00

Wij spelen altijd in op de gewenste service. Moet de bezorging door 2 personen gedaan worden? Dan zorgen wij daarvoor: zowel als constante service of incidenteel.

Hoe ontvang ik een factuur van de bezorging?2020-11-18T12:41:21+01:00

Al de facturen komen per mail na het invullen van de berekenmodule en na betaling.

Betaling:

Hoe werkt de betaling?2020-11-17T11:24:50+01:00

Je betaalt de prijs voor het transport aan ons wanneer je de opdracht plaatst via iDeal op de website.

Begin vandaag nog met versturen bij Interpost

Vandaag nog de voordelen merken van InterPost?
Wij zijn 6 dagen per week bereikbaar voor
al je vragen omtrent verzenden

PRIJS BEREKENEN SPOED
Ga naar de bovenkant